Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Η ανυπόφορη απόσταση

Πολύ μεγάλη η απόσταση
Δεν μπορώ να την έχω συνέχεια στο μυαλό
Μου θυμίζει τις μεγάλες αποστάσεις που έχω κάνει στη ζωή μου
Για να καταφέρω κάτι που ήθελα
Μα στο τέλος δεν έγινε
Γιατι με εμάς;
Τόσο πολύ σ'αγαπώ φιλαράκι
Θέλω τόσο πολύ να είμαι εκεί κοντά σου
Να σε αγκαλιάζω
Να σε στηρίζω σε κάθε στιγμή
Να είμαι μαζί σου σε κάθε καλή και κακή στιγμή
Να γελάμε και να λέμε ιστορίες
Δεν μπορώ να σε βλέπω συνέχεια τόσο ακίνητη
Θέλω να σε δω γεμάτη ζωντάνια
Να γελάς όπως στις φωτογραφίες
Πάντα φέρνεις το χαμόγελο στα χείλη μου
Πάντα με κάνεις ευτυχισμένο με αυτά που λες
Πάντα με βοηθάς όταν έχω προβλήματα
Πάντα μου λες τα όμορφα γλυκόλογα
Που με κάνουν να νοιώθω τέλεια
Και να ευχαριστώ τον Θεό που μου έστειλε έναν ξανθό άγγελο
Ποτέ δεν πίστευα
Πως μετά από όλα εκείνα που έχω περάσει
Θα βρω κάτι για να με στηρίξει και να με κάνει να στέκομαι
Και αυτό ήσουν εσύ φιλαράκι
Μείνε φίλη μου για πάντα
Έστω και έτσι
Μείνει για πάντα
Γιατι σε χρειάζομαι
Θέλω να σε βοηθώ και εγώ
Σ'αγαπάω φιλαράκι!!

                                Γιατί όλες έχουμε μια κολλητή που την αγαπάμε όσο τίποτα άλλο!!!





                                


                                                                 Μαριλένα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου